18.5 Informació important atletes

Després d’una votació entre 3 WOD’s d’anys anteriors, ja tenim el 18.5 que coincideix amb el 11.6/12.5 i per tant es repeteix aquest WOD per 3a vegada als Open Games.

WORKOUT 18.5.

AMRAP 7’

3-6-9-12-15-18-21…

Thrusters

Chest-to-bar pull-ups

 

Els pesos mínims acceptats pel WOD seran de:

NOIS RX: 45kg

NOIES RX: 29kg

NOIS Scaled: 29Kg i faran jumping pull-up en lloc de C2b pull-up

NOIES Scaled: 20 kg jumping pull-up en lloc de C2b pull-up

 

VIDEO STANDARDS

Aquest WOD és obigatori que es gravin tots els atletes, independentment de la posició en la classificació, en cas contrari el resultat serà invalidad.

Abans de començar el WOD, l’atleta haurà de gravar la barra i els discos amb el pes corresponent.

En el vídeo s’ha d’apreciar en tot moment l’atleta fent els 2 moviments i que aquests estiguin gravats de tal manera que es pugui veure si són vàlids o no. Ens haurem de situar de tal manera que s’apreciï que es trenca el parl·lel en l’squat i que el pit toca la barra en els Chest to Bar.

Sempre que es pugui s’ha de veure el crono amb el temps durant el WOD o utilitzar una aplicació tipus Wod proof on poguem seguir el temps.

El vídeo no pot contenir cap tall.

 

MOVEMENT STANDARDS

Important llegir i descarregar el SCORESHEET

 

THRUSTERS

  • La barra comença al terra. No està permès començar al rack
  • En la part inferior s’ha de trencar el paral·lel, és a dir, el plec del maluc ha de passar per sota del genoll.
  • En la part alta s’ha de tenir genolls i braços totalment extesos i la barra sobre del cap, no devant del cap.
  • Començar amb un Squat clean és vàlid.

 

CHEST-TO-BAR PULL-UP

  • A la part baixa els braços han de començar estirats i que els peus no toquin al terra
  • A la part alta el pit ha de tocar la barra per sota la clavícula
  • Kipping/Butterfly i qualsevol tipus d’agafada de la barra estan permesos sempre i quan es respectin els punts anteriors.
  • Està permès utilitzar tape a la barra, o calleres, però les dues coses alhora no.

 

JUMPING PULL-UP (Només en versió SCALED)

  • La barra ha d’estar almenys a 15,24cm per sobre del cap de l’atleta.
  • A la part baixa, els braços han d’estar en extensió total
  • A la part alta la barbeta ha de passar per sobre la barra

 

COM PENJAR EL RESULTAT

Cal introduir el resultat a la nostra pàgina web independentment de si també l’introdueixes o no a la pàgina dels Open Games. El procediment és el següent:

  • Entrar amb el teu usuari i contrasenya a la pàgina http://fitnessacross.com/
  • Assegura’t que esculls la versió correcta:  RX o SCALED.
  • S’ha d’introduir el resultat del 18.5. El resultat és el número de repeticions aconseguides en els 7’
  • Adjuntar el link del video a Youtube o alguna plataforma similar
  • Recordeu que la data límit per introduir el resultat és dilluns 26/03/17 a les 23:59h, però us recomanem que no ho deixeu per l’últim moment.

 

ÀNIMS & KILL THE WOD!

Post Instagram_Medi Open 18.5

Anuncis