17.4: INFORMACIÓ IMPORTANT ATLETES

17.4 is…. 16.4!!

Tenia tota la pinta de poder repetir aquest WOD de l’any passat i aquí el tenim! És un WOD amb mooooltes repeticions i on els Handstands Push-ups serán decisius! Quants atletes del Mediterranean Games seran capaços de finalitzar una ronda? Dimarts ho sabrem!

AMRAP 13′

55  Deadlift (102kg/70kg)

55 Wall Ball

55 Calorie Row

55 Handstand push-ups

Per més informació sobre els moviments mireu el video explicatiu i descarregueu el Scoresheet (full per jutjar en pdf)

REMARCAR ELS PUNTS SEGÜENTS:

DEADLIFT

  • La barra comença al terra amb les mans per fora els genolls. El “Sumo Deadlift”no està permès.
  • A la part alta el genolls han d’estar completament estesos i el cap i les espatlles per darrere la barra. La barra es pot deixar caure un cop finalitzada la repetició.
  • No està permès el “bouncing” (rebotar agressivament contra el terra per treure’n avantatge)

WALL BALL

  • L’alçada de noi serà de 10 feet (305 cm) i de noies 9 feet (275 cm). És l’alçada estàndard en els campionats.
  • S’ha de trencar el paral·lel en la part inferior i el centre de la pilota ha de tocar per sobre l’alçada requerida al llençar-la.
  • Si la pilota cau al terra no es val agafar-la al vol per començar la següent repetició, sinó que hem d’esperar que es quedi quieta al terra abans de tornar-la a agafar.

ROW

  • El rem ha de començar a zero i l’atleta s’ha de quedar assegut al rem fins que el monitor marqui 55 calories.

HANDSTAND PUSH-UPS

  • Primer s’ha de marcar:
    • Alçada: Amb els peus a l’amplada del maluc i tocant punta dels peus a la paret hem d’estirar els braços amb els colzes bloquejats i el dit gran de la mà tocant-se i s’ha de marcar una línia al canell. Després, s’ha de marcar una línia per sota a 7,60cm. IMPORTANT: Si fas els HSPU ficant les mans en discs, cal que et mesuris ficant-te de peu sobre dels discs. Mans i cap han d’estar a la mateixa alçada si fiques discs i abamt.
    • Al terra: S’ha de marcar un rectangle al terra a 91 cm d’ample i 61 cm de profunditat de la paret. El palmell de la mà ha d’estar durant tota la repetició dins del rectangle, mentre que els dits sí que poden passar la línia.
  • A cada repetició els talons han de començar i acabar sobre la línia. Per tant, en la 1a rep, caldrà fer el pi tocant amb els talons sobre la línia.
  • A la part baixa, el cap de l’atleta ha de tocar el terra.

HAND-RELEASE PUSH-UPS (Només SCALED)

  • El cos ha d’estar en posició recta durant la repetició. No és vàlid la “cobra”
  • Els colzes han d’estar estirats a la part superior.
  • A la part inferior el pit ha de tocar el terra i s’han d’aixecar les mans del terra.

COM GRAVAR EL VÍDEO

Recordeu que si teniu possibilitats de classificar-vos per a la gran final cal que us graveu en vídeo ja que us el podem demanar previ a la inscripció.

Cal que seguiu els passos estàndards de qualsevol gravació de WOD tal i com posa aquí, i a més a més, en aquest WOD cal que:

  • Graveu la  medició de l’alçada de la línia dels HSPU i l’amplada de les mans, i que sus assegureu que l’angle de la càmera permet veure bé si els talons passen o no la línia.
  • Graveu el Row en acabar les 55 calories.

*Recordeu que tot i gravar-vos en vídeo, és obligatori que hi hagi un jutge mentre feu el WOD que us compti les reps i us canti les no reps, ja que el vídeo solament és un recurs per a verificar el vostre resultat un cop us classifiqueu en cas que us el demanem.

COM PENJAR EL RESULTAT

Cal introduir el resultat en la nostra pàgina web independentment de si també l’introdueixes o no a la pàgina dels Open Games. El procediment és el següent:

  1. Click aquí i introdueix el teu e-mail i número de dorsal (p.e. SJD00099) per a fer el loggin. Si no el recordeu, podeu buscar-lo al vostre correu que vau rebre al registrar-vos (potser que estigui a “no deseado”). 
  2. Seleccionar el WOD 17.4 i assegurar-te que esculls la versió correcta:  RX o SCALED
  3. Per introduir el resultat:
    1. S’ha de posar el número de repeticions que s’han realitzat, per assegurar-vos que són les correctes ompliu bé l’scoresheet
    2. S’ha de seleccionar 17.4 TIEBREAK i anotar el temps al finalitzar les 55 repeticions de l’últim exercici (en cas d’empat l’alteta amb menor TIEBREAK estarà situat per sobre).

Recordeu que la data límit per introduir el resultat és dilluns 20/03/17 a les 23:59h.

Les classificacions definitives no estaran disponibles fins dimarts (ja que el Tiebreak no és automàtic), per tant fins dimarts pot ser que hi hagin empats a la classificació que després no hi seran.

Assegureu-vos que un cop penjat el resultat apareixeu en la classificació, en cas contrari feu-nos-ho saber abans d’acabar el termini.

Molta sort!