17.3: INFORMACIÓ IMPORTANT ATLETES

S’han acabat les Dumbells als Open (almenys de moment) i en aquest 17.3 apareix la barra amb un dels moviments més complexes, el “Squat Snatch”, combinat amb “Chest-to-bar Pull-up”. Els Chest to bar, van augmentant repeticions durant el WOD i els snatches es van reduint, però augmenta el pes en un WOD que acabar-lo sembla impossible (almenys pels mortals), ja que alguns atletes d’èlit ens han demostrat que és possible.

IMPORTANT que us fixeu bé en els pesos en kg, aquests indiquen el mínim, es podrà fer amb més pes, però no amb menys.

Prior to 8:00, complete:
3 Rounds of:
– 6 Chest-to-bar pull-ups
– 6 Squat snatches (43kg/29kg)

Then 3 Rounds:
– 7 Chest-to-bar pull-ups
– 5 Squat snatches (61kg/43kg)

*Prior to 12:00, 3 Rounds of:
– 8 Chest-to-bar pull-ups
– 4 Squat snatches (83kg/61kg)

*Prior to 16:00, 3 Rounds of:
– 9 Chest-to-bar pull-ups
– 3 Squat snatches (102kg/70kg)

*Prior to 20:00, 3 Rounds of:
– 10 Chest-to-bar pull-ups
– 2 Squat snatches (111kg/79kg)

*Prior to 24:00, 3 Rounds of:
– 11 Chest-to-bar pull-ups
– 1 Squat snatches (120kg/83kg)

*If all reps are completed, time cap extends by 4 minutes

Per més informació sobre els moviments mireu el vídeo explicatiu i descarregueu l’ Scoresheet (full per jutjar en pdf)

REMARCAR ELS SEGÜENTS PUNTS:

CHEST-TO-BAR PULL-UP

  • A la part baixa els braços han de començar estirats i que els peus no toquin al terra
  • A la part alta el pit ha de tocar la barra per sota la clavícula
  • Kipping/Butterfly i qualsevol tipus d’agafada de la barra estan permesos sempre i quan es respectin els punts anteriors.

SQUAT SNATCH

  • La barra comença al terra i s’ha de passar sobre el cap amb un sol moviment
  • En versió RX, rebre la barra per sobre el paral·lel només estarà permès si l’atleta continua la baixada fins trencar el paral·lel, sense pausa o pujada abans d’arribar a la profunditat necessària. És a dir, un Power Snatch + Overhead squat NO està permès en versió RX. En canvi sí que estarà permès en versió SCALED.
  • A la part alta s’ha de tenir maluc, genolls i braç en extensió total

JUMPING PULL-UP (Només en versió SCALED)

  • La barra ha d’estar almenys a 15,24cm per sobre del cap de l’atleta.
  • A la part baixa, els braços han d’estar en extensió total
  • A la part alta la barbeta ha de passar per sobre la barra.

COM PENJAR EL RESULTAT

Cal introduir el resultat en la nostra pàgina web independentment de si també l’introdueixes o no a la pàgina dels Open Games abans de dilluns a les 23:59h. El procediment és el següent:

  1. Click aquí i introdueix el teu e-mail i número de dorsal (p.e. SJD00099) per a fer el loggin. Si no el recordeu, podeu buscar-lo al vostre correu que vau rebre al registrar-vos (potser que estigui a “no deseado”). 
  2. Seleccionar el WOD 17.3 i assegurar-te que esculls la versió correcta:  RX o SCALED
  3. Introduir el resultat:
    1. S’ha de posar el número de repeticions que s’han realitzat, per assegurar-vos que són les correcte ompliu bé l’scoresheet
    2. S’ha de seleccionar 17.3 TIEBREAK i posar el temps de la última secció de 3 Rondes finaltizada (en cas d’empat l’alteta amb menor TIEBREAK estarà situat per sobre). És important omplir el TIEBREAK ja que es pot donar el cas de varis empats i pot tenir importància en la classificació. Recordeu que s’ha de fer com si fos un altre WOD a part, no en el mateix que es fiquen les reps.

Recordeu que la data límit per introduir el resultat a la nostra web és dilluns 13/03/17 a les 23:59h i no s’acceptaran resultats fora de plaç. Assegureu-vos un cop ficat el resultat que poc després apareix en la classificació.

Les classificacions definitives no estaran disponibles fins dimarts (ja que el Tiebreak no és automàtic).

KILL THE WOD!